Indien u ontevreden bent over zaken die verband houden met uw Obligaties kunt u een klacht indienen bij de Administrateur. U kunt uw klacht per post of per e-mail opsturen naar de Administrateur. De Administrateur zal de ontvangst van uw klacht bevestigen en in beginsel binnen zes weken beantwoorden.
Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht door de Administrateur, of u heeft een klacht over de Administrateur, kunt u uw klacht, indien mogelijk samen met het antwoord van de Administrateur, richten aan het bestuur van DSLF. De procedure voor het indienen van een klacht bij DSLF staat op de Website.
Het bestuur zal de ontvangst van uw klacht bevestigen en in beginsel binnen zes weken beantwoorden.
Zorg dat uw klachtbrief is voorzien van uw volledige naam, adres en woonplaatsgegevens en van een duidelijke omschrijving van de gronden waarop de klacht is gebaseerd. Indien deze informatie ontbreekt zal uw klacht niet in behandeling worden genomen.
DSLF is niet aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid).